FANDOM

Харсезис (англ. Harsesis, Harsiesis, Hor-sa-isit, Hor-sa-isit – термін, що дослівно перекладається, як Гор-син-Ізиди.

Цим словом позначаються людські діти, що мають генетичну пам'ять гоа'улда, оскільки гоа'улди передають своєму потомству всі свої знання та вміння.

Згідно легендам джаффа, якщо два різностатеві носії гоа'улдів зачнуть дитину то вона матиме пам'ять гоа'улдів.

Такі діти згаходяться поза законом гоа'улдів і негайно знищуються.

Відомі харсезиси

  • Істинним прикладом такої дитини є Шифу, чиї батьки були носіями гоа'улда Апофіса та його цариці гоа'улда Аманет.
  • Також генно-інженерними прикладами є Ганна та Халек.

Цікавинки

  • Більш точною можливою причиною такого явища є те, що гоа'улди є безстатевими істотами, проте не всі вони є "королевами", тобто здатні народжувати личинкові форми гоа'улдів. І коли звичайний гоа'улд (не королева) імплантується в жіночу особину людини і ця жінка вагітніє від чоловічої особини людини, що теж знаходиться під контролем гоаулда то в неї народжується людська дитина з пам'яттю гоа'улда.
  • Якщо ж гоа'улд, що імплантувався в жіночу особину людини є справжньою королевою, то вона вірогідно здатна використовувати генетичний матер'ял істоти будь-якого виду, тобто незалежно від того чи заражений гоа'улдом її обранець чи ні від якого вагітніє така "жінка", вона народжує багато личинок гоа'улдів.

Джерело інформації