FANDOM

Stargate SG-1: The Official Magazine 7
7
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Natalie Browning
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

November 2005

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 6

Följt

The Official Magazine 8

FeaturesRedigera

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Alla de senaste nyheterna om dina favoritprogram, inklusive en exklusiv intervju med stjärnor Ben Browder och Joe Flanigan om sina äventyr i en F-16 !
  • Dubbelsidig affisch: Mer fantastiska pin-ups för din samling! Denna fråga, det är Samantha Carter och den nya Stargate SG-1 line up!
  • Daniel's Notebook: Jaffa: Denna fråga, Dr Jackson flips öppna hans anteckningar på Jaffa och deras kamp för frihet.
  • Säkerhet direktiv: Covert Operations: SG-1 har stött sin beskärda del av skumma försäljare i sin tid reser på galaxen - och här är de hemliga filer på dem alla!
  • Mission Sammanfatta: Deathman Switch: Se över denna klassiska episod, med ex-Blixt Gordon Sam J. Jones!
  • Brev: Läsare säga sitt, och vi fortsätter vår Stargate av världen galleriet!
  • Kit Bag - Stargate Atlantis Romaner: Ta en titt på vad som finns i butiken som Fandemonium Books förbereder att släppa sin Stargate: Atlantis romaner! Plus, en chans att vinna en kopia av den första romanen i serien!
  • En dag i livet: Joseph Mallozzi: The co-exekutiv producent öppnar sin dagbok att visa oss exakt vad som händer i Stargate SG-1 och Stargate Atlantis production offices.