FANDOM

Stargate SG-1: The Offcial Magazine 6
Stargate SG-1- The Official Magazine 6
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Ned Hartley
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

September 2005

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 5

Följt

The Official Magazine 7

FeaturesRedigera

StammisarRedigera

  • Nyheter: Allt det senaste från världar Stargate SG-1 och Stargate: Atlantis - inklusive en exklusiv pratstund med Amanda Tapping när hon återvänder till filma som överste Carter!
  • Dubbelsidig affisch: En annan lysande pin-up av dina favoritprogram! Denna månad, Teal'c träffar rampljuset!
  • McKay's Scientific Journal: Han är aldrig kort av ett ord eller två om hans senaste teorier och upptäckter - så vi har beslutat att visa dig precis vad McKay sätter i hans Pegasus galaxen överföringar till Jorden! Denna månad: Den Wraith.
  • Säkerhet direktivet: Planeter: Denna månad öppnar vi SGC-filer på de viktigaste planeterna SG-1 har besökt under sin tjänstgöring.
  • Mission Sammanfatta: Proving Ground: SG-1 deal med ett "Foothold situation" och ett gäng nya rekryter som vi tar en titt på denna fråga klassiska episoden.
  • Comm Chatter: Läsarna få säga sitt!
  • Kit Bag - Stargate SG-1: The Alliance: Det är det ögonblick du har alla väntat på! Den nya Stargate SG-1 videospel gör sin fantastiska debut. Såhär allt kom omkring!
  • Day In The Life: Paul McGillion: Så vad är det egentligen som aktör på Stargate Atlantis set? Läs den exklusiva dagbok Paul McGillion (Doktor. Carson Beckett) för att ta reda på!
  • Nästa fråga: Hoppa framåt i tiden för att ta reda på vad som kommer upp i issue #7 av Stargate SG-1, The Official Magazine!