FANDOM

Stargate SG-1: The Official Magazine 4
Atlantis The Official Magazine 4
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Ned Hartley
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Maj 2005

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 3

Följt

The Official Magazine 5

FeaturesRedigera

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Vi runda upp de senaste nyheterna från världens Stargate SG-1 och Stargate Atlantis, inklusive nyheter om förestående Stargate SG-1: The Alliance video game!
  • Sammanfatta: Martin Wood: Laddad med att rikta Stargate Atlantis pilot, var Martin Wood ansvarig för att sparka igång en helt ny era av gate äventyr. Här berättar han varför han ser fram emot den andra säsongen.
  • Sammanfatta: Rachel Luttrell: Hon packade verkligen en punch som Teyla Emmagan i Stargate Atlantis första säsongen - och nu som skådespelerskan förbereder sig för en annan Skicka som feisty fighter, hon gärna tala om sina förhoppningar för tecknet.
  • Daniel's Notebook: Goa'uld: Den ursprungliga och fortfarande den värsta fienden för SG-1 har haft att kämpa mot - vi tar en titt på historien om Goa'uld genom ökningen av Apophis och Anubis!
  • Uppdrag Sammanfatta: The Nox: Återupplev denna tidiga SG-1-uppdraget, komplett med en ny och exklusiv intervju med Armin Shimerman!
  • Comm Chatter: Läsarna få säga sitt!
  • Säkerhet direktiv: Båtar: Stargate SG-1 Magazine öppnar Stargate Command filer igen - denna gång för att ta reda på allt om rymdresande hårdvara de har stött på under sin tid bland stjärnorna!
  • Kit Bag: I den andra delen av vår merchandising runda upp, tar vi en titt på Legends Memorabilias rekvisita och kostymer, Creation Entertainments nya sortiment av Stargate Atlantis kläder , och mer därtill!
  • Nästa fråga: Gate in i framtiden och ta reda på vad som finns i next issue av Stargate SG-1 The Official Magazine!