FANDOM

Stargate SG-1 The Official Magazine 3
Atlantis- The Official Magazine 3
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Ned Hartley
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Mars 2005

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 2

Följt

The Official Magazine 4

FeaturesRedigera

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Din varannan månad runda upp av alla nyheter från Stargate SG-1 och Stargate Atlantis universum!
  • Sammanfatta: Damian Kindler: Författaren/Producent bakom en sådan stor Stargate SG-1 episoder som The Other Guys och Citizen Joe avslöjar sina hemligheter!
  • Dubbelsidig affisch: Fira de två ledande damer Stargate SG-1 och Stargate Atlantis med vår fantastiska utdragbar affisch!
  • Sammanfatta: Brad Wright: Den exekutiva producenten av Stargate SG-1 och Stargate Atlantis avslöjar sina planer för spin-off: s andra säsong och hans ursprungliga förhoppningar för Stargate SG- följande säsong åtta.
  • Daniels Notebook: Asgard: Dessa små gråa utomjordingar har varit avgörande för att SG-1s färdas genom Stargate - och här är deras historia, tillsammans med en intervju med dockspelare Todd Masters!
  • Uppdrag Sammanfatta: Heroes: Vem kan glömma den tragiska förlusten av Doktor Janet Fraiser? Stargate SG-1 The Official Magazine tar ännu en titt på den episod där hon avgick - med några ord från Teryl Rothery själv!
  • Comm Chatter: Våra läsare få säga sitt!
  • Säkerhet direktivet: The Stargate System: I ett nytt avsnitt undersöker vi den teknologi som gör SG-1s äventyr möjligt - den här gången är det de Stargate själva.
  • Den Kit Bag: I den första av en tvådelad roundup av Stargate SG-1 merchandise, vi tittar på böcker, samlarbilder och kläder.
  • Nästa fråga: Hoppa framåt i tiden för att ta reda på vad som kommer att vara i next issue of Stargate SG-1 The Official Magazine!

Alternativ omslagRedigera

Stargate SG-1- The Official Magazine 3v