FANDOM

Stargate SG-1 The Official Magazine 2
Stargate SG-1- The Official Magazine
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Ned Hartley
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Januari 2005

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 1

Följt

The Official Magazine 3

FeaturesRedigera

  • Hail to the Man: För första gången på åtta år, Jonathan J. O'Neill har fått titta på när SG-1 går genom Stargate utan honom. Star Richard Dean Anderson avslöjar sina känslor på karaktärens befordran till General, och hans tankar om seriens framtid.
  • Låt striden börja: Du röstade på din topp tio Stargate SG-1 striderna genom tiderna - och här är de! Vi tar också dig bakom kulisserna för att ta reda på hur en strid är iscensatt, Stargate SG-1 stil.
  • Super Cooper: Det har varit ett tufft år för producenter av Stargate SG-1 och Stargate Atlantis. Executive producer Robert Cooper ser tillbaka på åtta säsonger av äventyr och tänker om framtiden för båda utställningarna.
  • Kontroll av Gate: Don S. Davis är tillbaka på Stargate Command för säsongsfinalen av Stargate SG-1s episka åtta år körning - så vad är det att vara tillbaka i uniform som General Hammond?

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Stargate SG-1 The Official Magazine och GateWorld samla upp allt Stargate SG-1 och Stargate: Atlantis nyheter kan eventuellt behov!
  • Sammanfatta: Peter DeLuise: En av Stargate SG-1 mest produktiva författare och regissörer ger The Official Magazine låg ner på hans upptagen roll.
  • Copetition Sida: Din chans att vinna Stargate SG-1 godsaker!
  • Dubbelsidig affisch: Denna fråga fantastiska gratis pin up!
  • Sammanfatta: Joe Flanigan: Efter ett år tillbringade hålla Staden av Atlantis och dess invånare säkra, menar Joe Flanigan som Major Sheppard är slutligen lösa in...
  • Daniel's Notebook: Replikatorerna!: De är läskiga, de är elaka, och de är en mardröm att stoppa - Stargate SG-1 The Official Magazine presenterar en komplett historik över Replikatorerna, och intervjuar skådespelaren bakom Femte, Patrick Currie!
  • Uppdrag Sammanfatta: Återupplev verkan av säsong sex episoden The Other Guys, och höra vad skådespelaren John Billingsleys erfarenhet var som Star Trek-älskande forskare Coombs.
  • Comm Chatter: Din chans att bli hörd! Läsarna skriver in för att vädra sina åsikter.
  • Kit Bag: Här är något att ta dig igenom de långa månaderna medan Stargate SG-1 är avstängd luften - Fandemonium Books ny serie romaner om SG-1!
  • En dag i livet: I den första av en semi-regelbunden serie, regissören Andy Mikita öppnar hans personliga dagbok för att visa oss vad en dag på Stargate SG-1 set är som för honom.
  • Nästa fråga: Hoppa framåt i tiden och ta reda på vad du kan förvänta dig att hitta i Stargate SG-1 The Official Magazine Issue 3!

Alternativ omslagRedigera

Stargate SG-1-The Official Magazine 2v