FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 8
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Natalie Browning
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Januari 2006

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 7

Följt

The Official Magazine 9

FeaturesRedigera

FiktionRedigera

  • Avancerat Telemetri: Alla de senaste skopor från dina favoritprogram, inklusive nyheter om Robert Cooper s regidebut, Diamond Select Toys nya sortiment av actionfigurer, plus en exklusiv chatt med Ben Browder om hans USAF upplevelse!
  • Dubbelsidig affisch: Den här månaden firar vi manlighet av Stargate SG-1 och Stargate Atlantis med våra speciella teman pull-outs!
  • Säkerhet direktiv: Patogener och biologiska vapen: Vi inventera alla farliga ämnen - och de människor som använder dem - de SG team har stött på under sina resor.
  • McKay's Scientific Journal: Genii: Doktor Rodney McKay återigen visar sin detaljerade anteckningar från Atlantis "lagets möten med Genii.
  • Uppdrag Sammanfatta: Wormhole X-treme: Återupplev Stargate SG-1: s fantastiskt roligt 100:e avsnitt fest!
  • Comm Chatter: Läsarna har till tals, och skådespelaren Colin Cunningham förklarar precis vad som har hänt med Major Paul Davis!
  • Kit Bag: Ta en titt på vad varor är på väg att komma vägen för Stargate SG-1 och Stargate Atlantis fans överallt i vår nya produkt förhandsgranskning!
  • En dag i livet: Vince Coates: Stargate SG-1 andra biträdande direktör, Vince Coates, öppnar sin dagbok att ge oss en titt bakom kulisserna säsong nio!
  • Nästa fråga: Gate in i framtiden för att lära sig om vår fantastiska special Stargate SG-1/Stargate: Atlantis 100-sida årsbok.