FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official MAgazine 28
Atlantis- The Official Magazine 28
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Brian J. Robb
Medverkande: Emma Matthews
Assistent: Sarah Herman
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Juni 2009

Mediatyp

Magazine

Sidor

98

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 27

Följt

The Official Magazine 29

InnehållRedigera

  • Nyheter Extra: Inside Stargate Universe: En primer med allt du behöver veta om den nya Stargate spin-off serien, huvudrollen Robert Carlyle.
  • Avancerad Telemetri: All den senaste informationen om Stargate Universe, plus uppdateringar om vad som händer i de världar Stargate SG-1 och Stargate Atlantis...!
  • Fantastic Journey: Vi firar fem år lång resa för Stargate: Atlantis, ser på utvecklingen av serien - och de dramatiska höjdpunkterna - i alla fem säsonger.
  • Martin Gero: Martin Gero anlände Stargate Atlantis som en fräsch skribent nytt till TV. Han gick på att bli avgörande för seriens dramatiska femåriga utvecklingsplan.
  • Robert Davi: Det finns inget att hålla en bra skurk ned - även efter att han dödats av! Robert Davi berättar om de regelbundna framträdanden av Acastus KolyaStargate Atlantis.
  • Ryan Robbins: Skådespelaren Ryan Robbins med i både Stargate Atlantis och Sanctuary: Vi pratar med den här mannen av två världar.
  • Top 10 Bästa Atlantis Episoder: Vi var ogiltiga för val i sammanställningen av denna lista över 10 av Atlantis finaste omgångar, så vi fuskade och plockade 11...
  • Masters of the Universe: Makeup maestro Todd Masters visar hur han skapar monster.
  • Classic Episode: Beast of Burden: Jonathan J. O'Neill och Daniel Jackson fria på Unas från slaveri. Plus Dion Johnstone bonus intervju.
  • Zelenka's Journal: Inne i huvudet på en av Atlantis störst forskares: Dr Radek Zelenka!
  • Nästan Possible: Special effekter konstnären Mark Savela avslutar sin undersökning av hans dynamiska bidrag till den fantastiska femte säsong för Stargate Atlantis
  • Fiction: By Way of the Stars: Första delen av en dramatisk trilogi av berättelser som presenterar SG-1 i jakten på den Sangraal, genom Suzanne Wood.
  • Nivå 28 Quiz: Så du tror att du vet att dina Stargate trivia? Testa dina kunskaper i vår specialutgåva av Stargate Magazine frågesport firar fem säsonger av Stargate Atlantis.
  • Nästa fråga: Ett förskott kika på nästa spännande delbetalning av Stargate Magazine.