FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 26
Atlantis- The official Magazine 26
Tillskrivning
Redaktör

Emma Matthews
Bild: Dan Bura
Assistent: Sarah Herman
Senior: Kate Lloyd
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Februari 2009

Mediatyp

Magazine

Sidor

99

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 25

Följt

The Official Magazine 27

InnehållRedigera

  • Avancerad Telemetri: Film Nyheter, Colin Cunningham, konceptkonst - Vi har fått mycket och alla de senaste prat från Stargate-vers.
  • From The Heart Of Atlantis: Tjalla tillsammans med oss ​​som vi satt sin fot på inspelningen av Stargate Atlantis för showen förra veckan av filmning (sniff, sniff)
  • David Hewlett: McKays befälhavare ger oss låg ner på utsatta Rodney i The Shrine och berättar om att säga adjö till hans inre geni.
  • Mallozzi Och Mullie: Visa-löpare, författare och fans, Joseph Mallozzi och Paul Mullie ta lite tid för att hjälpa oss att smälta den första halvan av säsong fem.
  • Lunch Med Lutrell: Med bara tre dagar kvar på set, med oss ​​som vi ikapp (över snacks) med Rachel Luttrell och prata Teyla, Teyla, Teyla!
  • Styra skeppet: Huvudenhet regissören Andy Mikita avslöjar sina serier höjdpunkter som Stargate Atlantis skeppet förbereder sig för att komma i hamn.
  • Jason Momoa: Följ med oss ​​när vi vågar i verkliga Ronons trailer att chatta dreadlocks, den mörka sidan, och i slutet av en era.
  • Säg Cheese: Kolla in våra häftiga bakom kulisserna-snaps!
  • Joe Flanigan: Vi träffade denna Stargate Atlantis veteran för en fan farväl och ta reda på om vi någonsin kommer att komma till hjärtat av John Sheppard.
  • Robert Picardo: The Master and Commander för många en expedition, äntligen sätter fötterna upp för att berätta om sin kissably stort huvud, bland annat!
  • För fansen: Om du inte kan stå ut med att missa en fråga om The Official Magazine och sedan se till att din prenumeration är aktuell och din samling är komplett!
  • Classic Episode - Tao of Rodney: McKay är i rampljuset. Stirra döden i ansiktet, avslöjar han en mjukare sida i detta säsong tre episod.
  • Just Gero: Manusförfattaren/regissören/producenten Martin Gero slutar klottra att berätta om de sista fyra åren av liv på Stargate Atlantis.
  • En Sergeant och en Major: Vi viska med Gary Jones och Colin Cunningham om det slutliga utseendet av Walter Harriman och Paul Davis. Sssh! Det är en hemlighet!
  • Kavan Smith: Vi har talat med mannen som snart ska hänga upp Major Lornes uniform om Kapten Kirk och mer!
  • Händer härnäst: fick reda på vad som väntar nästa nummer ...
  • Säsong fem Specialfunktioner: Kan inte vänta med att få tag på Stargate: Atlantis sista säsongen? Få låg ner på rutan uppsättning specialfunktioner, här!