FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 23
Atlantis The Official Magazine 23
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Emma Matthews
Assistent: Sarah Herman
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Augusti 2008

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 22

Följt

The Official Magazine 24

InnehållRedigera

  • Avancerad Telemetri: Var inte ur "Gate - fånga upp alla de senaste Stargate SG-1/Stargate Atlantis nyheter!
  • Come Dine With Me: Stargate fans från hela världen förenas för fest och glädje på årets GateWorld Middag på Creation konventionen, Vancouver... Läs allt om det här.
  • Toy Town: Få låg ner från American International Toy Fair i New York där Diamond Select Toys presenterade sin senaste Stargate skapelser.
  • Big Finish: Big Finish Productions ljud drama producent Sharon Gosling spill bönorna på Stargate ljud dramer och logistiken att återförena en avgjutning från det förflutna.
  • GateWorld möter Stargate: Continuum: GateWorld.net redaktörer, Darren Sumner och David Read berätta vad de tycker om Stargate : Continuum.
  • Amanda Går Arktis: Amanda Tapping talar om att ta ett baksätet på Stargate Atlantis och kliva in i Carters snö stövlar för Arktis livs äventyr.
  • Deep Freeze Regi: Martin Wood sätter fötterna upp för att prata om ubåt s, en kyld-out cast och stora budgetar för Stargate Continuum - hans vatten-kylare ögonblick film.
  • Allmänt Stuff: Chefen-människan själv, Don S. Davis, aka General George Hammond på de tecken som förändrade hans karriär, se världen, och komma hem till Stargate Command.
  • Ba'als Back: Ja! Stargate vers längsta rinnande skurk pratar Stargate: Continuum, hans förvåning över att bli ombedd tillbaka, och hans favorit stövlar...
  • Military Precision: Mannen bakom Cameron Mitchell berättar varför Mitchell inte blir en ass-kicking... Den här gången!
  • Affischer: En sann 'Gater kan aldrig ha tillräckligt med affischer...få din fix sovrummet vägg här!
  • The Art Of It: Stargate: Continuum scenografen James CD Robbins flips öppna hans skissblock för att ge oss en smygtitt på filmens koncept design.
  • Utan ett ben att stå på...: Daniel Jacksons alter-ego Michael Shanks samtalen förlorar ett ben, varför han inte gå till Arktis och hänga med National Guard...
  • Hail The Herre: Stargate repeater Steve Bacic på att spela Major Coburn, Systemherre Camulus och bär att cape!
  • Exklusiv Fiction - Post Mortem: McKay, Sheppard och Weir komma till rätta med döden av Carson Beckett i Karen Miller 's novell.
  • Here Comes The Science...: Någonsin undrat om någon av det "Gate resebranschen är faktiskt finns möjlig? Ta en resa genom vetenskapen om tidsresa...
  • Nivå 28: Ta reda på hur du står upp mot den bästa av dem med vår Stargate frågesport.
  • Comm Chatter: Har du något att säga? Sedan ska vi höra det! Läs alla era synpunkter och bokstäverna här ...
  • 'Gate till framtiden: läst klart den här frågan? Aldrig rädd...annan är precis runt hörnet!