FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 17
Atlantis- The Official Magazine 17
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Natalie Barnes
Assistent: Emma Matthews
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Juli 2007

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 16

Följt

The Official Magazine 18

InnehållRedigera

  • Avancerad Telemetri: Vi tar en titt tillbaka på de historier som fångade vårt öga under SG-1 Säsong 10, däribland möjligheten att inte en utan två Stargate filmer, eventuellt återvändande Jonathan J. O'Neill , och där man kan få tag på dina favoritkaraktärer!
  • Ta bort bojor Gravity: Über-arkeolog, överlägsen lingvist och hörnsten i Stargate programmet, om det inte var för Daniel Jackson, SG-1 inte skulle har gått någonstans. Aktör Michael Shanks ser tillbaka på ett händelserikt decennium ...
  • Stunts Unlimited: Stunt-Koordinator extraordinaire, och någon gång Sgt. Sylvester Siler, Dan Shea pops in för en pratstund.
  • Grand Mal...: bedragare, vapenhandlaren eller missförstådda hjältinna? Vad hon än kan vara, Vala Mal Doran har gjort ett starkt intryck på SG-1. Claudia Black samtalen kemi, Fred Willard och vad hon kommer att sakna mest.
  • Om det finns ska...: Stargate SG-1 och Stargate Atlantis regissören William Waring svarar på några angelägna frågor, och kan inte betona hur viktigt det är att dölja en ananas i varje avsnitt!
  • Leva bland gudarna: Han har varit i fler episoder av Stargate SG-1 än någon annan, att bli ett permanent inslag på Stargate Command. Teal'c 's alter ego Christopher Judge diskuterar dålig hår, dieter och världsrekord...
  • Southern Comfort: "Var är badrummen på SGC" Allas favorit pilot, Ben Browder, kastar en Steely Ete över hans turné med SG-1, ser fram emot att bli gammal, och frågar,
  • Ställ Besök: Vi tar dig bakom kulisserna med ett exklusivt besök under inspelningen av Stargate SG-1s sista avsnittet, Unending.
  • Slå Speglar Into Windows...: Bekämpa Goa'uld. Tidsresa. Rädda världen - en hel del. Stargate SG-1 författaren och producenten Brad Wright tar oss genom hans personliga Stargate SG-1 höjdpunkter, eftersom vi fundera över 10 actionfyllda år.
  • The Genius Club: SGC högsta ranking kvinnlig officer, och hjärtat av SG-1, Samantha Carter blev synonymt med geniet. Amanda Tapping tar oss tillbaka till det avgörande audition, och undrar om hon någonsin kommer att kunna släppa Sam...
  • Legendary Allmänt: General Henry Landry kan endast ha varit ansvarig för två år, men han lämnade ett outplånligt märke på SGC. Hollywood kungligheter och tf Behemoth Beau Bridges låter oss in på vad det innebär att vara en ledare.
  • Nivå 28: Så du tror att du har vad som krävs för att gå med i SGC? Testa din Stargate SG-1/Atlantis kunskaper här!
  • Class Of '07: Filmteamet bud förtjust farväl till den nuvarande inkarnationen av Stargate SG-1, och deras trogna och stödjande publik - med andra ord - du!
  • Nästa fråga: 'Gate till framtiden för att ta reda på vad som väntar för Issue #18.

=Variant omslagRedigera

Stsargate- The Official Magazine 17v