FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 16
Atlantis The Official Magazine 16
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Natalie Barnes
Assistent: Emma Matthews
Hnatering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Juni 2007

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 15

Följt

The Official Magazine 17

FeaturesRedigera

  • Döm själv: Christopher Judge, allas favorit främmande samtal säsong 10, dåliga hår dagar och vad han kommer att sakna om Teal'c.
  • Läsare enkät Awards: Varje röst räknas - fick du göra din röst hörd? Ta reda på om din favorit Stargate SG-1/Atlantis ögonblick gjorde det final cut!
  • Cliff Hanger: Ba'al droppar från och diskuterar devilry, seriemördare och besväret med att ha 25 kloner.
  • Weird Och nu: Torri Higginson samtalen säsong fyra, förlora Paul McGillion, och hennes eventuella avgång från Stargate Atlantis...
  • En mycket Rough Guide To The Stargate System: Fancy betala ett besök i den vackra Lt Mitchell, eller touring Pegasus galaxen? Stargate SG-1/Atlantis Magazine presenterar den ultimata guiden för alla er potentiella rymdturister.

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Allt det senaste skvallret från dina favoritprogram, inklusive lowdown på den föreslagna Stargate SG-1 filmer, en eventuell tredje live-action spin off och den senaste info från Stargate MMORPG designers!
  • Dubbelsidig affisch: Det är gott och ont! Välj från härliga Chris Judge och Torri Higginson eller Goa'uld Systemherre Ba'al!
  • Covert Operations Handbook: I vår praktiska guide till allt konfidentiella, Jonathan J. O'Neill tar oss igenom det finstilta i Covert Ops.
  • Exklusiv Fiction: The Bitter Hearth: Njut av den senaste av vår exklusiva Stargate SG-1 berättelser som Teal'c närmar sitt fjärde år som en del av SG-1 - och minnen från sin tid som en Jaffa fortsätter att hemsöka honom.
  • Comm Chatter: Har du något att komma ut från bröstet, men ingen på att lyssna? Låt oss hjälpa!
  • Nivå 28 Quiz: Så du tror att du är bra nog för att SGC? Testa din Stargate SG-1/Atlantis kunskaper här!
  • Kit Bag: En exklusiv titt på en ny rand av Stargate SG-1 och Stargate Atlantis samlarobjekt siffror!
  • Nästa fråga: 'Gate till framtiden för att ta reda på vad som väntar för Issue #17.

Variant omslagRedigera

Stargate Official Magazine 16V