FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 13
Atlantis The Official Magazine 13
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Natalie Barnes
Nyheter: Darren Sumner
Senior: Richard Matthews
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

December 2006

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 12

Följt

The Official Magazine 14

FeaturesRedigera

  • Weird Science: David Hewlett avslöjar sina tankar på att spela Stargate Atlantis några genial Vetenskaplig rådgivare, Dr. Rodney McKay.
  • Extreme Makeover: Stargate SG-1 och Stargate Atlantis speciell makeup exponerade hemligheter! Todd Masters och hans prisbelönta teamet demaskera sina mest fantastiska effekter ännu!
  • Att utnyttja Carter: Efter ett decennium som den lysande Samantha Carter, Amanda Tapping ser tillbaka på 10 år på Stargate SG-1, och diskuterar vikten av balans mellan arbete och moderskap.
  • The Warrior Within: Ronon Dex kan inte säga så mycket, men Jason Momoa är bara glad för att prata om hans andra år en allt viktigare medlem av Stargate Atlantis laget.
  • Readers 'Poll: Det är din chans att rösta i vår första-någonsin läsarnas Awards. Om du någonsin velat se din favorit karaktär, skurk eller kostym få några mycket välförtjänt erkännande, nu har du chansen ...

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Alla de senaste skopor från dina favoritprogram, inklusive frisläppande av Stargate SG-1 säsong nio på DVD, showen har upptagits i Guinness World Records, och en särskild rapport om framtiden för SG-1! Plus den senaste versionen från andra AD Vince Coates föra dig noterar från uppsättningen!
  • Day In The Life: Herbert Duncanson: Christopher Judges stuntman öppnar sin dagbok att ta oss bakom kulisserna under en dag bara!
  • Dubbelsidig affisch: Denna fråga firar vi hjärnor Stargate SG-1 och brawns av Stargate Atlantis Samantha Carter vs Ronon Dex!
  • Covert Operations Handbook: I detta värdefull vägledning, Jonathan J. O'Neill tar oss steg för steg genom processen av diplomati, genomföra internationella allianser och mastering takt.
  • Exklusiv Fiction: Juju: Njut av den senaste av vår exklusiva Stargate SG-1 berättelser som vi går tillbaka i tiden till Daniel Jacksons upphöjelse - och den effekt det hade på dem han lämnat efter sig.
  • McKay's Scientific Journal: Wraith: Doktor Rodney McKay uppdaterar sin ursprungliga rapport om Wraith med en andra del avslöjar ännu mer information om denna monstruösa race.
  • Mission Sammanfatta: Fragile Balance: Återupplev förvirring i den sjunde säsongen, när en tonåring kommer till Stargate Command påstår sig vara Jack O'Neill - komplett med en intervju med "Unga Jack 'själv!
  • Nivå 28 Quiz: Dags att sätta din Stargate SG-1/Atlantis kunskaper på prov.
  • Nästa fråga: 'Gate till framtiden för att ta reda på vad som väntar för Issue #14!