FANDOM

Stargate SG-1/Atlantis: The Official Magazine 12
Atlantis The Official Magazine 12
Tillskrivning
Författare
Redaktör

Sharon Gosling
Nyheter: Darren Sumner
Assistent: Natalie Barnes
Hantering: Brian J. Robb

Publikationsuppgifter
Utgivare

Titan Magazines

Släppdatum

Oktober 2006

Mediatyp

Magazine

Sidor

66

Allmänt
Serie

Stargate SG-1/Atlantis/SG:U: The Official Magazine

Förgås av

The Official Magazine 11

Följt

The Official Magazine 13

FeaturesRedigera

StammisarRedigera

  • Avancerad Telemetri: Stargate SG-1 firar sitt epokgörande 200th episod i stil, medan båda utställningarna plocka upp utmärkelser för sina prestationer. Fånga upp alla Stargate SG-1/Atlantis nyheter med GateWorld!
  • Dubbelsidig affisch: Denna fråga, få galaxens sexigaste arkeolog som en stor pin-up - eller om det inte är din stil, en del av Stargate Command bästa hårdvaran!
  • Exklusiv Fiction: The Companion: Njut av den senaste av vår exklusiva Stargate Atlantis berättelser som McKay fastnar i en klibbig situation samtidigt utforska mer av staden!
  • Daniel's Notebook: Unas: SG-1s hemvist arkeolog avslöjar sina anteckningar på Unas, en av galaxens äldsta - och mest primitiva - raser.
  • Covert Operations Handbook: Jonathan J. O'Neill ger nya trupper en lektion i hur man handskas med gemensamma insatser. Funderar på att arbeta med Nox? Samarbeta med en Goa'uld? Lita på Tok'ra? Få alla dina tips här!
  • Kit Bag: Stargate SG-1 MMOG: Ser du fram emot till Stargate SG-1 multiplayer online spel? Tja, få låg ner på sin utveckling, tillsammans med en exklusiv inblick i några tidiga begreppet konst!
  • Nivå 28 Quiz: Testa din show kunskaper med den första av våra regelbundna frågesporter!
  • Day In The Life: Douglas Thar: Stargate SG-1s USA:s Flygvapen rådgivare beskriver sin dag som en General Gibson!
  • Nästa fråga: Hoppa in i framtiden för att se vad du kan förvänta dig i Issue #13!