FANDOM

Main article: Stargate Resistance

Newness: Införande Leonops!

  • En ny planet adress har upptäckts och spelare kan nu resa till Leonops och engagera sig i två typer av strid!
  • Spelare kan nu byta lag, men bara om det inte kommer att skapa en obalans.
  • Server gating har genomförts för SGC, Whiteout, domstolen och Amarna, kommer spel låser du nu i din spawn rummet tills 1 spelare från varje lag är närvarande.
  • Global server meddelanden har skapats för att låta spelarna veta när servrarna kommer att komma ner för underhåll.
  • Prestandaförbättringar om partikelsystem rendering.

UI:

  • Det finns ett nytt alternativ för att växla hukande, kan detta alternativ finns i alternativmenyn.
  • Det finns ett nytt alternativ för att växla sniper omfattningen per högerklicka händelse i stället för att hålla ner det, det här alternativet finns i alternativmenyn.
  • Snazzy nya kulhål och märken spränga har lagts till.

Karakär:

  • Nya övergångseffekter för Ashrak cloak.

Hjälper:

  • Kill Hjälper är nu i spelet! Endast 1 person kan eventuellt tjäna en Kill hjälpa till. Kill hjälper ger dig personlig poäng och inte en kill kredit, som går till vem som utförs det dödande slaget.
  • Healing klasser kommer poäng hjälpa till punkter i form av playerscore för att utföra själva healing på spelare.

Utan:

  • Fånga flaggan kommer nu ge 20 poäng till den spelare som fångade den.

Buggfixar: Resultat:

  • Reser åt fel håll genom Stargate för Amarna ska nu räknas in i "One Way Street" Achievement.

Utan:

  • Båda teamen bör nu drabbas av en död på hoppa in i schaktet i Piramess.

UI:

  • Den inriktning hårkors för Ashrak bladet nu mer exakt visar den röda Chevron när en Backstab faktiskt att landa på en motståndare.

Vapen:

  • Den Backstab och prickskyttegevär headshot bonus skador ska nu utföra 1 träff dödar oavsett mängden av HP bonus på den motsatta spelaren.
  • Omfattningen på prickskyttegevär har fixade en bättre skott placering.
  • Goa'uld> Bunnyhopper: En spelare som fångas i effekterna av bandet enheten kommer inte längre att kunna hoppa tills de skadar Goa'uld att avbryta strålen.