FANDOM

Main article: Stargate Resistance

Nyhet:

  • Svordomar filtret är nu mindre strikt, så svordomar som klass, döda, och några andra obsceniteter kan nu uttalas via chatt. ...Bullfeathers.
  • SGR Alternativ har nu ett reglage för att ställa inställningarna världens detalj, vilket påverkar partiklar såsom dimma, dekaler, och några mindre miljö maskor. Således är den totala FPS förbättras i varje karta.
  • Stegljud till flera fysik objekt.
  • Alla vapen ljud i spelet har justerats för att ha en konstant nivå av volymen.
  • Galaktisk domination buffs har bytt och tweaked.

Buggfixar:

Soldat

  • Soldatens Smoke Grenade Throw animation nu loopar ordentligt.

Kommando

  • The Sniper Rifle Scope läget är nu sant första person som kameran ser ner pipan i stället av omfattningen ovan, så arkitektur nära din hårkorset inte längre skymmer skott och du kan inte kika runt ett hörn utan att utsätta dig medan Omfattning läge.
  • En röd prick har lagts till Sniper Rifle Scope läge nyligen. När du går in räckvidd läge Red Dot kommer att visas efter 1 sekund. Nu kan spelarna inte längre peka både LMB och RMB att avfyra en bråkdels sekund perfekt Sniper Rifle sköt unscoped.
  • Den Commando händer nu hålla sig när Commando hoppar medan du håller ett Claymore.

Forskare

  • Fixat ett problem där forskaren går in i en ref pose efter byte från pistolen, som just sköt den sista omgången av ett klipp, och byta till en annan vapen.

Jaffa

  • Jaffa återköper nu hans Jaffa Ma'Tok stav snabbare efter spännande sprint.
  • Efter att ha spenderat 3592 timmar utbildning och 2159 fall av dödliga explosioner i ansiktet, är Jaffa inte längre ont av sin egen personal Weapon Blast.

SGC

  • SGC vinner nu rätt Galaktisk domination poäng när vinna i SGC, snarare än generöst att ge dem till Systemherrar.
  • Minimerad GPU eftersläpning i Gate rum.

Utan

  • Tekniker kommer nu tillbaka på rätt sätt när en spelare gör med en Tech avskiljning och en lagkamrat väntar på motståndarlagets Tech Platform. Du kan nu återuppta effektiv flaggan igång.
  • Dragningen avstånd har ändrats på flera objekt i kartan.
  • Någon slet öppna en ny dörr