FANDOM

Main article: Stargate Resistance

Nyhet:

  • Alla kartor har haft sina spawn dörrarna fixade för bättre prestanda.
  • Förbättrad snabb delta funktionalitet efter en match har slutat.

Karaktär:

  • Hoppning kräver nu 30% av din maximala uthållighet och kommer endast att ske om du har tillräckligt med uthållighet för att utföra ett hopp.

Jorden:

  • Händelsehorisonten aura kommer nu utlösa minor att explodera så fort de är beväpnade. Varnas kommandosoldater, kan detta skada lite.
  • Interactables är nu värda 2 poäng på Team Death Match och är värda 1 poäng under Erövring.

Galaktisk domnation:

  • Vi är glada att kunna presentera nya och förbättrade Galactic Domination bonusar!
  • Det vinnande fraktion kommer nu att få ett lyft för sina erfarenheter intjänade upp till 30%.
  • Förlora på Amarna beviljar din fraktion en skada öka upp till 30%.
  • Förlora på jorden beviljar din fraktion ett försvar öka upp till 30%.
  • Förlora på Piramess beviljar din fraktion en energi-Regen öka upp till 30%.
  • Förlora på Leonops beviljar din fraktion en hälso öka upp till 30%.

Leonops:

  • Transport ring har tweaked och kan nu passa så många som kan passa inne i dem. Varsågod, vågar vi dig.

Vapen:

  • Splash skador radier har alla ökat.
  • Splash skada kommer nu ta skada spelare även när luften.
  • Kollisionen på forskare fyrar har justerats vara samma radier som de turrets de leker.

Buggfixar:

  • Spawn dörrarna inte längre att förbli stängd för spelare på matchstart som försöker att rusa dem.
  • Användare klicka på någon av logout alternativen nu är ordentligt bort från avgångsvederlag räkningen när de loggar ut.
  • Vinnande koth som System Lords nu visas i rätt textfärger.
  • Den Jaffa standarden och Anubis rustningar har haft LOD förändringar för att rätta till en textur fråga.

Amarna:

  • En bibliotekarie har sänts till hush de höga ljud på Amarna-Tempel.
  • Fönstren nära de spawn rum har fått en ny linje.
  • De osynliga listerna i pelarna centrum rummet bör inte längre existerar.
  • Förbättrad rörelse flöde i några av de platser spelarna kan fastna eller sväva i.
  • De partiklar effekter för koth på Amarna ska nu alla matcha och bara vara den delade ringen och Superman symbol i himlen.

Konsol kommando:

  • Konsolen kommandot "toggleui" har inaktiverats. (Detta har också inaktiverat F10)
  • Spelare kan inte längre använda "serverlistchange" kommandot.
  • Den "StartAltFire"-kommandot hade inaktiverats för att förhindra negativa effekter.
  • Vissa dåliga loggmeddelanden har tagits bort från konsolen.

Jorden:

  • Den vita Styrelsens gravitation flux kondensator har fixats! Panelerna kommer inte längre att rave om i mötesrummet.

Leonops:

  • I kraftfältet bör göra det möjligt för flera användare att passera samtidigt nu.
  • Turrets bör inte längre kunna skjuta in i spawn rum och kommer sannolikt explodera om de blir för nära kraftfältet.
  • Höga ljud som kommer från vattnet på Leonops har också varnat för att hålla det!

Piramess:

  • Den spawn dörren närmast flaggorna har höjts för att förhindra Jaffa och sina stora huvuden från att fastna.
  • Blockera volymer har lagts för att förhindra spelare från att ta sig till platser som inte med industri gameplay.
  • Hoppar ned i gropen för Piramess kommer att medföra döden oavsett vem, vad, när, var eller varför.
  • Belysning på utan har justerats för att förhindra bländande spelare nära ljuskällor.

Vapen:

  • Att inte placera en nödsignal inte längre utlösa en cooldown.
  • Snabbt bränning vapen efter en reload kommer inte längre att sätta dig tillbaka i en reload tillstånd.
  • Att döda ett torn kommer nu tilldela 1/2 normal kill värdet i team och personlig värdering.
  • Torn och fyrar kommer nu att dö från att komma in dödar volymer beroende på vem ägaren till tornet är.