FANDOM

Stargate #0
Stargate 0
Tillskrivning
Författare
Teckning artist

Dave Dorman

Iillustratör
Publikationsuppgifter
Utgivare

Dynamite Entertainment

Sidor

22

Stargate #0 blir den första Stargate serie utgiven av Dynamite Entertainment som kommer att innehålla berättelser från både Stargate SG-1 och Stargate Atlantis, som efter säsong 10 och säsong 5 respektive samt en förhandsvisning berättelse för Stargate Universe in innan pilotavsnittet.

Publisher's summaryRedigera

Stargate 0

Andra omslaget för Stargate 0.

Den längsta Science Fiction tv franchise är nu nästa serietidning händelse från Dynamite Entertainment! Som Syfy förbereder lanseringen av helt nya Stargate Universe serien, Dynamite är STARGATE # 0 inte bara har en exklusiv Stargate Universe berättelse av Chuck (GI Joe) Dixon, men en Stargate SG-1 berättelse av Brandon (Battlestar Galactica) Jerwa och Stargate Atlantis av Doug (Red Sonja) Murray! Gå med i vårt författare är duktiga och fan-favorit artister som Nigel Raynor, Walter Geovani och för första gången, att sätta ner sin pensel och plocka upp penna och bläck - John Watson (på Stargate Universe serien)! Bäst av allt, är detta inledande bok din för endast $ 1,00. Tre stora berättelser, tre BIG författare och tre stora artister för bara en dollar! Öppna Stargate höst från Dynamite Entertainment och förbereda er för en upplevelse olik alla andra sett i detta universum! Stargate franchise är en licensierad egenskap av Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. TM & (c) 2009 MGM. All Rights Reserved.