FANDOM

Nobody Cares
Kino 10 - Nobody Cares
Produktion
Serie

Stargate Universe

Webisode

1.10

Airdate

Oktober 26, 2009

Regisserad av

Ivon R. Bartok

Rollista
Skådespelare

David Blue som Eli Wallace
Elyse Levesque som Chloe Armstrong

Kronologi
Förgående av

Not Supposed To Be In Here

Följt av

Kino Race

KinoWebisodes
Kino webisode
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31 32 33 34

"Nobody Cares" är den tionde webisode i serien av 34 Kino webisoder.

SynopsisRedigera

Eli Wallace intervjuerna Chloe Armstrong i hennes håll och försöker muntra upp henne.

HandlingRedigera

Eli Wallace är samtalar med Chloe Armstrong, som ligger i hennes rum. Han frågar henne vad hennes favoritfärg är dock, säger hon bara att "ingen bryr sig" (därav titeln). Hans försök att muntra upp henne kommer inte som planerat. Eli säger att hennes favoritfärg är blå, och vet detta eftersom det är färgen på hennes ögon. Chloe inte längre vill svara på frågor. När Eli erbjuder att lämna anser Chloe att han är arg på henne. Men hävdar att han inte vara.

Han känns som ställa fler frågor, eftersom många människor skulle vilja veta, om det skulle bli en gymnasium uppkallad efter henne, skulle de transkriptioner av intervjun på väggarna i gymmet. Chloe insisterar på att hon är ingen, och hon är bra med det. Chloe frågar därefter Eli att lämna så hon kan få lite sömn. När han lämnar, påminner han Chloe att detta bara är "del 2" av en "47 del" intervju. En trött och frustrerad Chloe önskar honom en god natts innan du stänger dörrarna framför honom.

BakgrundsinformationRedigera

Externa länkarRedigera