FANDOM

Katerina Forlova
Biografisk information
Ras

Tau'ri

Hemvärld

Jorden

Kön

Kvinna

Politisk information
Grad

Maffia chef

Lojalitet

Sig själv

Av universum information
Framträdanden

Outbreak

Katerina Forlova är en kvinnlig Tau'ri och hon är chef för ryska maffian.

BakgrundsinformationRedigera

Katerina var det enda barnet av Ivan Forlov en stor aktör i Moskva kriminella samhälle. Hon växte upp på Ivans sagor av hans "ädla" karriär och ambitioner att tillhandahålla tjänster till dem som inte kunde nå dem på något annat sätt (och varför skulle något sådant vara olagligt?) Han skulle be. Vid 14 års ålder fick Katerina ett brutalt uppvaknande när hennes far sköts ner av en rivaliserande gangster, och från den tidpunkten hon beslöt att vara lika tuff som sina fäder rivaler. Det första hon gjorde när ärva sin fars organisation var spåra mannen ansvarig för hennes faders mord och satte honom till en långsam och smärtsam död. Hon bedriver sedan i en utdragen serie blodiga maffiakrig för att utöka sina innehav och försäkra henne makt. När Katerina var säkert att hon slog sig ned för att köra dag till dag angelägenheter av sin expansiva organisation och hänge hennes intresse för ryska ikoner den passionen hennes mor hade uppmuntrat innan han flydde sin brottsliga man.

Forlova anser att teknik är nyckeln till framtida brott och häller en stor del av sina pengar i spetsforskning. Hon är spännande med Karil Fedorovs förslag på avancerad drönare-teknologi och även omedvetna om den Replikatorerna sanna natur, tror att hennes nya lejd är nära något anmärkningsvärt. När Karil outliuves sin användbarhet , avser Katerina att få honom dödad och ta in helt lojala forskare som hon kan lita på att slutföra projektet. Trots att hon är en kvinna i hennes sena 30 ålder i ett yrke som domineras av män, Forlova projekt en aura som skrämmer även hennes mest förhärdade rivaler. En pragmatiker i hjärtat hon inte strävar efter att kontrollera alla de maffiaverksamhet i Moskva, utan snarare säkra en lönsam terrorium och hålla fast vid det. De som underskattar henne göra det bara en gång de antingen försvinner eller dö i natt ofta från en dödlig injektion som levereras av en scorpion drönare. Forlova kämpar vid behov men föredrar att hålla händerna rena när det är möjligt att låta sina underhuggare att göra organisationer smutsigaste arbetet .

Innan den ryska militära programmet stängdes helt, använde Karil hans säkerhetsprövning att glida in och ta bort tre inert Replikatorerna, ta dem till hans lägenhet där han träffade Forlovas hantlangare, Pavel Denisov. Denisov eskorteras Pavel att Forlova nuvarande bas av verksamheten, och gamla kloster 32 kilometer utanför Moskva. (RPG: "Outbreak")