FANDOM

Ten artykuł to dopiero zalążek! Pomóż nam go rozbudować!
Kanon

OdcinkiEdytuj

Zdjęcie Tytuł Polski Tytuł Oryginalny Numer odcinka
101 - zdjęcie "Dzieci bogów (część 1)" Children of the Gods, Part 1 101
Rok po pierwszej misji na Abydos, Gwiezdne wrota aktywuje się samodzielnie. Pojawia się wróg o imieniu Apophis i jego Pierwszy przyboczny Jaffa. Dokonują ataku na bazę i zabierają ze sobą zakładnika. Zespół prowadzony przez pułkownika Jacka O'Neilla prowadzi dochodzenie, łączą się z Dr. Danielem Jacksonem na Abydos. Jednak tragedia zmienia życie Daniela na zawsze, gdy jego szwagier, Skaara i żona Sha're, zostają porwani.
W następstwie ataku na Abydos, ponownie uruchomiony zostaje Program Gwiezdnych Wrót. Powstają dwie drużyny SG-1 i SG-2. Udają się na Chulak, aby uratować zaginionych towarzyszy. Członkowie SG-1 czyli pułkownik Jack O'Neill, kapitan Samantha Carter oraz towarzyszący im Dr. Daniel Jackson zostali zatrzymani przez Apophisa. Pierwszy przyboczny Apophisa o imieniu Teal'c może okazać się błogosławieństwem dla zespołu.
103 - zdjęcie "Wewnętrzny wróg" The Enemy Within 103
Podczas gdy Dowództwo Gwiezdnych Wrót i wojsko decydują o losie Teal'ca , prawie dojrzały Goa'uld powoli przejmuje kontrolę nad majorem Charlesem Kawalskim. Mając niewiele czasu, jedynym sposobem na uratowanie go jest ostrożna i potencjalnie zagrażająca życiu operacja usunięcia go.
104 - zdjęcie "Emancypacja" Emancipation 104

Na pozornie spokojnej planecie Simarka drużyna SG-1 spotyka rasę ludzi podobnych do Mongołów, których kobiety nie mają żadnych praw. Gdy zespół zdaje sobie sprawę, że kapitan Samantha Carter została porwana i sprzedana wrogiemu plemieniu, którego dowódcą jest Turghan. Podczas niewoli Samanta rozpoczyna walkę o prawa kobiet.